Tuesday, September 28, 2010

HaRi LaHiR kU....

Hari ini dalam sejarah hidupku
bahagia datang berpusu-pusu
semua dari pandangan ku adalah ceria
walaupun semua beermasam muka
ini kerana hari ini adalh hari ulang tahun kelahiranku
tetapi kelas hari ini agak penuh hingga jam 12.30am 
penat ada tetapi aku tetap ceria. 

agak seronook kerna tiap yang kena aku
mengucapkan selamat ari lahir buat ku
mase kat kolej aku
diorang nyanyi riuh satu kampung beb..
kat tempat rehat
dalam kelas
naik malu aku dibuat nya
tp tu sume kan
kenangan buat aku
di kolej ni.
ni pun aku tak lama dah kat sini
lagi 1 tahun dah nak LI
pastu grad.....

dapat hadiah dari kawan lg tau
tu yang best tu
dari kawan sahabat yang aku panggil
akak..
tanhx
kak cik
kak ngah
dan of cause bang cik la
tanhx......tanhx.....tanhx.....
muah...muah...muah...
to all
see you nex time
bye...bye



2 comments: